Прокоф'єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2016) Соціально-психологічна адаптація молодших школярів до навчання у середній школі засобами арт-терапії. Молодий вчений, 12 (39). pp. 268-272.
![Прокофьева,Аносова.pdf [thumbnail of Прокофьева,Аносова.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Прокофьева,Аносова.pdf
Download (161kB)
Abstract
Постановка проблеми у загальному вигляді. Термін «адаптація» походить від латинського слова adaptatio–пристосування. Як відзначають КВ Копилова, ВО Константинов, адаптація визначається як складне явище, як система процесів, що характеризують пристосувальні взаємодії особистості і середовища в залежності від рівня психічної організації людини». Цією проблемою займалися багато вчених: Битянова МР, Божович ЛІ, Венгер ЛО, Ельконин ДБ, Мухина ВС, Коломинский ЯЛ, Драгонова ТВ, Ананьев БГ, Фомин НА та др
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | psychology |
Date Deposited: | 30 May 2019 11:57 |
Last Modified: | 08 Oct 2021 15:06 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3569 |