Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки

Каткова, Т. А. and Кобильнік, Л. М. (2014) Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки. Наука і освіта, CXXIII (6). pp. 66-70. ISSN 2311-8466

[thumbnail of 15.pdf]
Preview
Text
15.pdf

Download (423kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуті ціннісні орієнтації, які виступають основою для осмислення, пізнання та конструювання цілісного образу соціального світу, для регуляції поведінки людини. Проведено дослідження стосовно усвідомлення особливостей динаміки ціннісних орієнтацій та ціннісного самовизначення, виявленню особиапіс-них, професійних і соціально-психологічних орієнтації й переваг та може бути корисна як при виборі характе- і ру роботи, так і при оцінці працівника в процесі наймання й атестації кадрів, дальніх життєвих цілей студе-1 нтів та їх безпосередню доступність, пов 'язану із здійсненням конкретних, легко досяжних цілей. Встановлено І характеристики ціннісних орієнтацій, обумовлені періодом навчання в ВНЗ, значимістю для студентів обраної і спеціальності, успішністю самореалізації в професії В статті намічаються шляхи подальшого вивчення те-1 ми.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 25 Jun 2019 08:22
Last Modified: 29 Oct 2021 18:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3476

Actions (login required)

View Item
View Item