Каткова, Т. А. and Кобильнік, Л. М. (2014) Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки. Наука і освіта, CXXIII (6). pp. 66-70. ISSN 2311-8466
15.pdf
Download (423kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуті ціннісні орієнтації, які виступають основою для осмислення, пізнання та конструювання цілісного образу соціального світу, для регуляції поведінки людини. Проведено дослідження стосовно усвідомлення особливостей динаміки ціннісних орієнтацій та ціннісного самовизначення, виявленню особиапіс-них, професійних і соціально-психологічних орієнтації й переваг та може бути корисна як при виборі характе- і ру роботи, так і при оцінці працівника в процесі наймання й атестації кадрів, дальніх життєвих цілей студе-1 нтів та їх безпосередню доступність, пов 'язану із здійсненням конкретних, легко досяжних цілей. Встановлено І характеристики ціннісних орієнтацій, обумовлені періодом навчання в ВНЗ, значимістю для студентів обраної і спеціальності, успішністю самореалізації в професії В статті намічаються шляхи подальшого вивчення те-1 ми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 25 Jun 2019 08:22 |
Last Modified: | 29 Oct 2021 18:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3476 |