Добровольська, Л. П. and Гарбарук, О. Ф. (2014) Управлінська діяльність та психологічний клімат у вищому навчальному закладі. Розділ 4. Мотиви діяльності як системоутворюючий фактор стану психологічного клімату. Other. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.
D_4_2014.pdf
Download (488kB) | Preview
Abstract
Практика управлінської діяльності висуває жорсткі вимоги до особистості і поведінки керівника та підлеглих, їх інтелектуальних можливостей, мотиваційної сфери, творчого потенціалу у вирішенні професійних завдань. Вивчаючи проблеми професійної підготовки майбутніх педагогів на сучасному етапі розвитку психологічної науки, можна відзначити, що вченими розроблено психологічну модель процесу професійної підготовки, виокремлено складові управлінської педагогічної діяльності, з’ясовано деякі чинники ефективного управління, підібрано діагностичний інструментарій психологічних якостей необхідних педагогічному менеджерові.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 31 May 2019 05:58 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3434 |