Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Створення умов для ситуативно спрямованого навчання англомовного говоріння

Коноваленко, Т. В. and Жукова, Г. Д. (2018) Створення умов для ситуативно спрямованого навчання англомовного говоріння. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ.ї конф.. pp. 279-284.

[thumbnail of Збiрник_МАТЕРIАЛИ_IV_МIЖНАРОДНОI_НАУК_Коноваленко_Жукова.pdf]
Preview
Text
Збiрник_МАТЕРIАЛИ_IV_МIЖНАРОДНОI_НАУК_Коноваленко_Жукова.pdf

Download (452kB) | Preview

Abstract

Ситуативно спрямоване навчання говоріння у вищій школі має відбуватися за сферами спілкування, передбаченими Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти [1], у комплексі з навчанням читання,
280
аудіювання і письма, оскільки тільки комплексний підхід до розвитку вмінь може забезпечити максимальний результат. Мовні вправи контекстуалізуються в межах сфер спілкування, які можуть мати досить широкий діапазон, проте з метою практичності звужуються до такого переліку: особиста, публічна, професійна й освітня сфери.
Методично доцільним вважається не ізолювати навчання діалогічного мовлення від навчання монологічного мовлення, адже у природних ситуаціях будь-який зразок мовлення є спрямованим на когось, навіть якщо людина розмовляє сама з собою.
Навчання діалогічної і монологічної форм говоріння має відбуватися у різних режимах, тобто у вигляді індивідуальної, парної, групової і фронтальної роботи.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com
Date Deposited: 15 May 2019 11:48
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3198

Actions (login required)

View Item
View Item