Шевченко, Юлія (2018) Психолого-педагогічні умови готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Проблеми підготовки сучасного вчителя (18). pp. 343-354. ISSN 2307-4914
Умань 2018 Психол-пед умови.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена огляду психолого-педагогічних підходів до визначення умов, що впливають на готовність студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. У педагогічній науці умова розглядається як забезпечення педагогічно доцільної відповідності теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів у досягненні певного результату. Визнається важливість таких умов, як забезпечення виховання досконалої особистості; виховного впливу, спрямованого на досягнення успіхів у навчанні та гармонійному поєднанні набуття професійних знань та умінь і духовно-морального розвитку; досягнення високого особистісного рівня духовно-морального розвитку тощо. Вирішальною є готовність студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі. Показниками готовності педагогів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі є виражене особистісне переконання в необхідності опанування знаннями і навичками щодо духовно-морального розвитку молодших школярів, визнання системи педагогічної освіти неодмінною частиною єдиного світового освітнього простору та орієнтацією на його глобальні проблеми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 06 May 2019 12:03 |
Last Modified: | 04 Oct 2021 18:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3128 |