Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Основні положення синергетичної методології відкритої освіти

Прийма, Сергій and Вороненко, Олександр (2014) Основні положення синергетичної методології відкритої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 70-80. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 829-1740-1-PB.pdf] Text
829-1740-1-PB.pdf

Download (369kB)

Abstract

У статті наведено результати дослідження основних положень синергетичної методології відкритої освіти як найбільш адекватної освітньої парадигми на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства. Показано, що синергетична методологія має значний потенціал у вивченні нелінійних динамічних систем, що характеризуються самоорганізованістю та саморозвитком. Проаналізовано різні підходи до застосування синергетичного апарату в дослідженні освітніх систем. Зіставлено відкриту освіту з такими критеріями, як складність, відкритість, нерівноважність і нелінійність, на підставі чого дійдено висновку про належність відкритої системи до систем синергетичного типу. У роботі визначено зміст синергетичних принципів і продемонстровано ефект від їх використання у відкритій освіті.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 03 Mar 2016 14:27
Last Modified: 07 Oct 2020 12:18
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/305

Actions (login required)

View Item
View Item