Шевчик, Г. С. (2018) Естетичні смаки учнів 5 класу на уроках фонетики. Етико-естетична традиція у вітчизняній культурі : тези VІІІ Всеукр. студентської наук.-практ. конф. (8). pp. 154-160.
TEZI-154-160.pdf
Download (660kB)
Abstract
Естетичні смаки учнів 5 класу на уроках фонетики в загальноосвітніх навчальних закладах студіювали О. Біляєв , Л. Симоненкова, М. Вашуленко, С. Яворська та ін.
Першим на цю проблему звернув увагу О. Біляєв у своїй праці «Робота над орфографічними помилками учнів». Розроблена ним система роботи над помилками передбачала такі етапи: 1) попередження помилок; 2) виправлення зроблених похибок; 3) облік і класифікація невиправданих написань; 4) проведення вправ «на перероблення помилок». Ці етапи допомагають учням 5 класу виховувати у себе естетичний смак до правильно написаних текстів; формують його й закріплюють. Грамотність – основа естетичного смаку з точки зору форми, зміст текстів – формує естетичний смак внутрішнього наповнення, тобто змісту.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BH Естетика B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Depositing User: | Users 32 not found. |
Date Deposited: | 06 Feb 2019 13:20 |
Last Modified: | 29 Jun 2021 06:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2828 |