Дубяга, Світлана Миколаївна (2008) Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кан. пед. наук: спец. 13.00.04 "Теорія та методика професійної освіти". Doctoral thesis, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова.
Автореферат Дубяга СМ_2008.pdf
Download (583kB)
Abstract
Проаналізовано стан проблеми формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до педагогічної імпровізації у педагогічній науці та практиці. Розроблено й обґрунтовано технологію поетапної підготовки студентів до даної імпровізації, яка містить мотиваційно-орієнтаційний, змістово-операційний й оцінювально-рефлексивний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток у них стимулів до творчого застосування потенціалу педагогічної імпровізації. Розроблено дидактичну систему, головною складовою якої є модель готовності до неї у майбутніх учителів початкової школи. Експериментально перевірено її ефективність у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України.
Item Type: | Thesis (Doctoral) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 08 Jan 2019 11:16 |
Last Modified: | 22 Apr 2021 12:06 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2580 |