Чорна, А. В. (2018) Agile-методології у процесі навчання інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). pp. 350-355. ISSN 978-617-7346-32-5
![Чорна_тези.pdf [thumbnail of Чорна_тези.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Чорна_тези.pdf
Download (272kB)
Abstract
У статті висвітлена загальна концепція та принципи використання Аgile-методології розробки програмного забезпечення, як платформи при підготовці майбутніх інженерів-програмістів. Обґрунтовані переваги і недоліки зазначеної методології. Визначений зв'язок використання agile-методології при формування управлінської компетентності інженерів-програмістів під час вивчення фахових дисциплін. Описані функцій управління за умов впровадження Аgile-методології у процес навчання інженерів-програмістів. Наведена схема роботи agile-методології під час вивчення дисциплін.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 26 Nov 2018 09:35 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2429 |