Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Специфіка організації тьюторського супроводу учнів початкової школи

Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів початкової школи. Молодь і ринок, 5 (148). pp. 63-69. ISSN 2308-4634

[thumbnail of Страницы из Специфіка організації тьюторського -стаття.pdf] Text
Страницы из Специфіка організації тьюторського -стаття.pdf

Download (256kB)

Abstract

У статті на основі аналізу соціального і державного замовлення щодо результатів навчання учнів початкової школи та їх вікових особливостей висвітлюються специфічні риси тьюторського супроводу дітей цього шкільного віку. Автор подає сутність понять “індивідуальна освітня траєкторія”,“індивідуальний освітній маршрут”,“індивідуальна освітня програма” для учнів початкової школи. На основі аналізу наукових праць у статті розглядаються специфічні особливості тьюторського супроводу учнів початкової школи. Зазначається, що тьюторська діяльність у початковій школі спрямована на формування позитивної мотивації до навчання, пізнавального інтересу та підготовку до навчання у основній школі.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 19 Nov 2018 13:42
Last Modified: 02 Oct 2020 11:36
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2414

Actions (login required)

View Item
View Item