Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів

Осадча, К. П. (2017) Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: теорія і практика (27). pp. 56-60.

[thumbnail of Міждисциплінарний.pdf] Text
Міждисциплінарний.pdf

Download (151kB)

Abstract

Автор розглядає проблеми формування тьюторської компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів, обґрунтовує міждисциплінарний характер тьюторської діяльності, наводить структуру тьюторської компетентності. Зокрема, наголошує, що міждисциплінарний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів до тьюторської діяльності доцільно реалізовувати шляхом дотримання таких умов: інтеграція теорії і практики тьюторського супроводу у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін, ознайомлення з технологіями дистанційного навчання в інтернет-середовищі під час вивчення інформатичних дисциплін та набуття досвіду участі в онлайновому освітньому середовищі, застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення фахових дисциплін, комплексна діяльність з написання кваліфікаційної роботи з проблеми організації тьюторського супроводу в аспекті спеціальності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 16 Nov 2018 13:25
Last Modified: 18 Jan 2021 16:58
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2410

Actions (login required)

View Item
View Item