Осадча, К. П. (2017) Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів. Педагогічна освіта: теорія і практика (27). pp. 56-60.
![Міждисциплінарний.pdf [thumbnail of Міждисциплінарний.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Міждисциплінарний.pdf
Download (151kB)
Abstract
Автор розглядає проблеми формування тьюторської компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів, обґрунтовує міждисциплінарний характер тьюторської діяльності, наводить структуру тьюторської компетентності. Зокрема, наголошує, що міждисциплінарний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів до тьюторської діяльності доцільно реалізовувати шляхом дотримання таких умов: інтеграція теорії і практики тьюторського супроводу у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін, ознайомлення з технологіями дистанційного навчання в інтернет-середовищі під час вивчення інформатичних дисциплін та набуття досвіду участі в онлайновому освітньому середовищі, застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення фахових дисциплін, комплексна діяльність з написання кваліфікаційної роботи з проблеми організації тьюторського супроводу в аспекті спеціальності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 16 Nov 2018 13:25 |
Last Modified: | 18 Jan 2021 16:58 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2410 |