Осадча, К. П. (2017) Тьюторський супровід навчання математики засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання: електрон. наук. фах. вид., 61 (5). pp. 36-49. ISSN 2076-8184
![Тьюторський супровід.pdf [thumbnail of Тьюторський супровід.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Тьюторський супровід.pdf
Download (410kB)
Abstract
У статті висвітлено діяльність тьютора у процесі супроводу навчання математики на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Автором проаналізовано наявні Інтернет-ресурси і мобільні додатки з математики, які класифіковано за їх функціональним призначенням на групи: системи масових відкритих курсів, платформи для адаптивного навчання, відео-канали, математичні онлайн тренажери, онлайн завдання, математичні ігри, математичні портали, онлайн платформи, математичні сайти, математичні онлайн середовища, математичні сервіси, мобільні додатки з математики (тренажери, ігри, генератори прикладів, програми-помічники, навчальні комплекси, калькулятори). Відповідно до вікових категорій тьюторантів ІКТ з математики умовно поділено на три групи: для молодших школярів, учнів середньої школи та старшокласників. Здійснено короткий опис основних засобів ікт з навчання математики. Подано алгоритм побудови тьюторського заняття з їх використанням.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти Q Наука > QA Математика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 15 Nov 2018 13:11 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2409 |