Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Тьюторський супровід навчання математики засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Осадча, К. П. (2017) Тьюторський супровід навчання математики засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання: електрон. наук. фах. вид., 61 (5). pp. 36-49. ISSN 2076-8184

[thumbnail of Тьюторський супровід.pdf] Text
Тьюторський супровід.pdf

Download (410kB)

Abstract

У статті висвітлено діяльність тьютора у процесі супроводу навчання математики на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Автором проаналізовано наявні Інтернет-ресурси і мобільні додатки з математики, які класифіковано за їх функціональним призначенням на групи: системи масових відкритих курсів, платформи для адаптивного навчання, відео-канали, математичні онлайн тренажери, онлайн завдання, математичні ігри, математичні портали, онлайн платформи, математичні сайти, математичні онлайн середовища, математичні сервіси, мобільні додатки з математики (тренажери, ігри, генератори прикладів, програми-помічники, навчальні комплекси, калькулятори). Відповідно до вікових категорій тьюторантів ІКТ з математики умовно поділено на три групи: для молодших школярів, учнів середньої школи та старшокласників. Здійснено короткий опис основних засобів ікт з навчання математики. Подано алгоритм побудови тьюторського заняття з їх використанням.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 15 Nov 2018 13:11
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2409

Actions (login required)

View Item
View Item