Осадча, К. П. (2018) Сучасні моделі підготовки педагогів до здійснення тьюторської діяльності. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 1. pp. 207-214.
Сучасні моделі.pdf
Download (3MB)
Abstract
У статті на основі аналізу науково-методичної літератури та мережних джерел виокремлено існуючі в Україні моделі підготовки педагогів до здійснення тьюторської діяльності: модель підготовки до тьюторської діяльності у дистанційному навчанні, розширена модель підготовки до тьюторської діяльності у дистанційному навчанні, тренінгова модель та авторські моделі (поетапної підготовки вчителя-гуманітарія до виконання тьюторських функцій, реалізації технології формування готовності студентів педагогічних ВНЗ до діяльності тьютора, формування ціннісно-смислової готовності майбутніх викладачів до тьюторської діяльності).
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
| Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
| Date Deposited: | 15 Nov 2018 13:13 |
| Last Modified: | 13 Oct 2020 06:04 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2407 |




