Крашеніннік, І. В. (2018) Впровадження індивідуальних освітніх траєкторій у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (10). pp. 135-139. ISSN 978-617-7566-33-4
![krasheninnik_2018.pdf [thumbnail of krasheninnik_2018.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
krasheninnik_2018.pdf
Download (141kB)
Abstract
Розглядається проблема професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання у закладах вищої освіти. Висвітлюється значення індивідуальних освітніх траєкторій як засобу здійснення цієї підготовки. Пропонуються можливості їх впровадження у навчальному процесі.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Майбутній інженер-програміст, індивідуальна освітня траєкторія, професійна підготовка, заклади вищої освіти, скорочений термін навчання |
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 24 Sep 2018 12:58 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2256 |