Прийма, Сергій (2018) Conceptual Principles of Regional Education Policy. Section 8. Regional educational policy: from theory to practice. Other. Publishing office of Warsaw University of Humanities, Warsaw.
2.pdf
Download (282kB)
Abstract
Розділ монографії «Регіональна освітня політика: від теорії до практики» присвячено викладу результатів дефініційного аналізу поняття «місто/ регіон, що навчається», основних характеристик міста/ регіону, що навчається та обґрунтуванню індикаторів досягнення характеристик нового соціального статусу регіону, характеристиці «мінімалістичної» та «максималістичної» концепції розвитку освіти упродовж життя на регіональному рівні, аналізу механізмів реалізації концепції міста, регіону, що навчається.
| Item Type: | Monograph (Other) |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
| Date Deposited: | 13 Aug 2018 12:20 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2133 |




