Прийма, Сергій (2015) Концептуальні засади регіональної освітньої політики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 14 (1). pp. 56-61. ISSN 2219-5203
Text
1046-2131-1-SM.pdf
Download (559kB)
1046-2131-1-SM.pdf
Download (559kB)
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/nv/index
Abstract
У статті здійснено теоретичний аналіз концепту «регіон, що навчається», розкрито його міждисциплінарність і соціокультурну зумовленість, розглянуто підходи до визначення. На прикладі міст і регіонів, що навчаються, доведено необхідність спрямування зусиль на розробку концептуальних засад регіональної освітньої політики й аналіз практичного досвіду її реалізації для відбору кращих практик і адаптації їх до українських реалій.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 01 Feb 2016 12:25 |
Last Modified: | 07 Oct 2020 12:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2 |