Барбашова, Ірина (2025) Кластеризація – ознака партнерства та кооперації у сфері вищої освіти в Україні. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (35)). pp. 16-22. ISSN ISSN 2219-5203
Барбашова.pdf
Download (322kB)
Abstract
Проаналізовано проблему партнерства закладів вищої освіти на засадах кластерного підходу наукового напряму, що досліджує можливості розвитку системи освіти шляхом створення освітніх кластерів. Висвітлено ознаки освітньо-наукової та освітньо
виробничої кластеризації вищої освіти. Розкрито риси освітньо-наукового кластера, досвід наукової діяльності МДПУ імені Богдана Хмельницького в контексті програми міжнародної взаємодії у сфері освіти, молоді та спорту Еразмус+.
Визначено характеристики освітньо-виробничого кластера, переваги його учасників від кластерної взаємодії.
Пояснено зростання інтересу до здобуття освіти за
дуальною формою навчання, акцентовано на доцільності співпраці закладів вищої освіти зі стейкхолдерами,
функції яких подано на прикладі МДПУ імені Богдана Хмельницького.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
| Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
| Date Deposited: | 11 Dec 2025 22:34 |
| Last Modified: | 11 Dec 2025 22:34 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14484 |




