Койнаш, Олена Вячеславівна (2024) Використання методу кейсів у процесі вивчення математики в ліцеї: дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр». Запоріжжя.
КойнашО_диплом.pdf
Download (445kB)
Abstract
Койнаш О. О. «Використання методу кейсів у процесі вивчення
математики в ліцеї». – Рукопис.
Дипломну роботу присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та
методичних підходів до використання методу кейсів у процесі навчання
математики в ліцеї. У роботі розкрито сутність кейс-технологій, визначено їх
місце у сучасному компетентнісно орієнтованому освітньому середовищі,
проаналізовано можливості застосування кейсів для розвитку
інтелектуальних, аналітичних та дослідницьких умінь учнів. Визначено
дидактичні умови, організаційні форми та психолого-педагогічні
особливості, що впливають на ефективність упровадження кейс-технології в
навчальний процес.
У першому розділі висвітлено теоретичні основи організації освітнього
процесу в ліцеї, проведено аналіз традиційних та інноваційних форм
навчання, розглянуто дидактичні засади формування дослідницьких
компетентностей учнів, а також обґрунтовано потенціал методу кейсів як
інструменту розвитку критичного мислення й навчальної мотивації.
У другому розділі подано методичні рекомендації щодо створення та
реалізації навчальних кейсів на уроках математики. Описано стратегії, етапи
та форми роботи з кейсами, наведено приклади практичних математичних
ситуацій, що сприяють формуванню в учнів умінь аналізувати проблеми,
висувати гіпотези, працювати в групах, приймати аргументовані рішення та
застосовувати математичні знання у реальному контексті. Показано, що
використання кейс-технологій підвищує інтерес до предмета та сприяє
розвитку ключових компетентностей.
Практичне значення роботи полягає у розробленні та систематизації
методичних рекомендацій, які можуть бути використані вчителями
математики ліцеїв та студентами-практикантами. Запропоновані матеріали
сприяють підвищенню ефективності навчального процесу, розвитку творчих
здібностей та формуванню дослідницької активності учнів.
Ключові слова: кейс-технологія, математика, компетентнісний підхід,
інтерактивні методи навчання, дослідницькі компетентності, критичне
мислення.
| Item Type: | Other |
|---|---|
| Subjects: | Q Наука > QA Математика |
| Divisions: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра математики і фізики |
| Depositing User: | MIF MIF MIF |
| Date Deposited: | 03 Dec 2025 19:47 |
| Last Modified: | 03 Dec 2025 19:47 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14462 |




