Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування мотивації на уроках алгебри і початків аналізу при вивченні теми «Показникова і логарифмічна функції»: дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»

Климчук, Дмитро Вадимович (2024) Формування мотивації на уроках алгебри і початків аналізу при вивченні теми «Показникова і логарифмічна функції»: дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр». Запоріжжя.

[thumbnail of Климчук_диплом.pdf] Text
Климчук_диплом.pdf

Download (445kB)

Abstract

Климчук В. В. «Підготовка майбутнього вчителя математики до
оцінювальної діяльності навчальних досягнень учнів». – Рукопис.
Дипломна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню, розробці
та експериментальній перевірці методичної системи підготовки майбутніх
учителів математики до контрольно-оцінювальної діяльності з
використанням комп’ютерних технологій. У роботі розкрито сутність понять
«контроль», «оцінювання», «контрольно-оцінювальна діяльність учителя»,
проаналізовано сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів у
вітчизняній та зарубіжній педагогічній практиці.
Здійснено системний аналіз наукових джерел, який засвідчив
необхідність модернізації системи контролю знань, умінь і навичок учнів у
контексті цифровізації освіти. Визначено структуру готовності майбутнього
вчителя математики до оцінювальної діяльності, що включає мотиваційний,
теоретико-інформаційний і практико-процесуальний компоненти.
Розроблено методичну систему підготовки студентів, що базується на
принципах науковості, системності, інноваційності та інтеграції
інформаційно-комунікаційних технологій у процес професійної освіти.
Запропоновано використання сучасних цифрових інструментів для
організації формувального та підсумкового оцінювання.
Експериментально підтверджено ефективність запропонованої системи
підготовки: у студентів підвищився рівень сформованості контрольно-
оцінювальних умінь, зросла методична компетентність та здатність
здійснювати аналіз результатів навчальної діяльності з використанням
цифрових сервісів.
Практичне значення роботи полягає у створенні методичних
рекомендацій, електронних матеріалів і дидактичних засобів, які можуть
бути використані у процесі підготовки майбутніх учителів математики у
закладах вищої освіти.
Ключові слова: контрольно-оцінювальна діяльність, комп’ютерні
технології, цифрові інструменти, готовність майбутнього вчителя,
оцінювання навчальних досягнень.

Item Type: Other
Subjects: Q Наука > QA Математика
Divisions: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра математики і фізики
Depositing User: MIF MIF MIF
Date Deposited: 03 Dec 2025 20:26
Last Modified: 03 Dec 2025 20:26
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14460

Actions (login required)

View Item
View Item