Заказнюк, Тетяна Володимирівна (2024) Вивчення різних способів стимулювання інтересу до математики та збудження мотивації учнів для успішного вивчення предмета: дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр». Запоріжжя.
Заказнюк_диплом.pdf
Download (451kB)
Abstract
Заказнюк Т. В. «Вивчення різних способів стимулювання інтересу
до математики та збудження мотивації учнів для успішного вивчення
предмета». – Рукопис.
Дипломна робота присвячена дослідженню теоретичних і методичних
аспектів формування пізнавального інтересу та мотивації учнів у процесі
вивчення математики. У роботі розглянуто психолого-педагогічні основи
мотивації навчальної діяльності, проаналізовано історичний розвиток теорій
мотивації та їх застосування в освітньому процесі. Особливу увагу приділено
практичним методам і прийомам стимулювання інтересу до навчання
математики, серед яких використання інтерактивних технологій,
інформаційно-комунікаційних засобів, ігрових методів, проектної діяльності
та проблемно-пошукового підходу.
Обґрунтовано роль мотивації як ключового чинника підвищення
ефективності навчання, розвитку самостійності, творчості й упевненості
учнів у власних силах. Розглянуто особливості формування інтересу до
математики під час дистанційного та змішаного навчання, визначено
найдоцільніші цифрові інструменти (GeoGebra, LearningApps, Desmos,
ClassTime, Google Classroom тощо), що сприяють активізації пізнавальної
діяльності школярів.
У практичній частині подано авторські приклади впровадження
інтерактивних методів, створення мотиваційного середовища на уроках
математики та розробку умов для підтримки стабільної мотивації на різних
етапах навчання. Проведений педагогічний експеримент підтвердив, що
систематичне застосування ІКТ, інтерактивних форм роботи й
індивідуалізація навчання підвищують інтерес учнів до предмета й
ефективність засвоєння навчального матеріалу.
Практичне значення роботи полягає у можливості використання
розроблених рекомендацій, методичних прийомів і дидактичних матеріалів у
діяльності вчителів математики загальноосвітніх закладів.
Ключові слова: мотивація навчання, інтерес до математики,
стимулювання пізнавальної діяльності, інформаційно-комунікаційні
технології, інтерактивні методи, дистанційне навчання, учитель математики.
| Item Type: | Other |
|---|---|
| Subjects: | Q Наука > QA Математика |
| Divisions: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра математики і фізики |
| Depositing User: | MIF MIF MIF |
| Date Deposited: | 03 Dec 2025 20:06 |
| Last Modified: | 03 Dec 2025 20:06 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14459 |




