Дьоміна, В.І. (2025) Моделі взаємодії вчителя, асистента і батьків у системі підтримки дитини в інклюзивному класі. Зміцнення спільних європейських цінностей через освіту: збірник тез доповідей за матеріалами III Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (24 жовтня 2025 р., м. Запоріжжя). pp. 367-369.
Дьоміна.pdf
Download (1MB)
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
| Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
| Date Deposited: | 21 Nov 2025 10:11 |
| Last Modified: | 21 Nov 2025 10:11 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14433 |




