Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Моделі взаємодії вчителя, асистента і батьків у системі підтримки дитини в інклюзивному класі

Дьоміна, В.І. (2025) Моделі взаємодії вчителя, асистента і батьків у системі підтримки дитини в інклюзивному класі. Зміцнення спільних європейських цінностей через освіту: збірник тез доповідей за матеріалами III Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (24 жовтня 2025 р., м. Запоріжжя). pp. 367-369.

[thumbnail of Дьоміна.pdf] Text
Дьоміна.pdf

Download (1MB)
Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com
Date Deposited: 21 Nov 2025 10:11
Last Modified: 21 Nov 2025 10:11
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14433

Actions (login required)

View Item
View Item