Dechtyarenko, S. G. and Korzh, A. P. (2015) Сучасні підходи до диференційованого вивчення природознавства в школі. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (2). pp. 112-120. ISSN 2225-5486
![1106-2227-1-SM.pdf [thumbnail of 1106-2227-1-SM.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
1106-2227-1-SM.pdf
Download (980kB)
Abstract
У статті аналізується можливість диференційованого вивчення природознавства в школі на основі екологізації навчального процесу. У забезпеченні життєвих компетенцій учнів не останнього значення набуває їхнє екологічне виховання, яке, крім надання знань, передбачає й формування відповідного світогляду. За власною спрямованістю завдання можуть передбачати: формування загальних уявлень про сучасну екологічну картину світу; розуміння взаємозв’язку живого та неживого в природі; формування уявлень про те, що людина є невід?ємним елементом природи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи Q Наука > Q Наука (Загальне) Q Наука > QH Природознавство > QH301 Біологія |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 09 Feb 2016 15:18 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/144 |