Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Сучасні підходи до диференційованого вивчення природознавства в школі

Dechtyarenko, S. G. and Korzh, A. P. (2015) Сучасні підходи до диференційованого вивчення природознавства в школі. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (2). pp. 112-120. ISSN 2225-5486

[thumbnail of 1106-2227-1-SM.pdf] Text
1106-2227-1-SM.pdf

Download (980kB)

Abstract

У статті аналізується можливість диференційованого вивчення природознавства в школі на основі екологізації навчального процесу. У забезпеченні життєвих компетенцій учнів не останнього значення набуває їхнє екологічне виховання, яке, крім надання знань, передбачає й формування відповідного світогляду. За власною спрямованістю завдання можуть передбачати: формування загальних уявлень про сучасну екологічну картину світу; розуміння взаємозв’язку живого та неживого в природі; формування уявлень про те, що людина є невід?ємним елементом природи.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Q Наука > QH Природознавство > QH301 Біологія
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 09 Feb 2016 15:18
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/144

Actions (login required)

View Item
View Item