Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Теоретичні засади проблеми пізнавальної активності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку

Гузь, Володимир (2025) Теоретичні засади проблеми пізнавальної активності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (34)). pp. 71-78.

[thumbnail of 3408-Текст статті-8834-1-10-20250829.pdf] Text
3408-Текст статті-8834-1-10-20250829.pdf - Published Version

Download (263kB)

Abstract

Статтю присвячено дослідженню
теоретичних засад проблеми пізнавальної
активності дітей дошкільного і молодшого
шкільного віку. У науковій роботі
проведено аналіз теоретико
методологічних підходів до визначення
понять «активність», «діяльність»,
«пізнавальна діяльність», «пізнавальна
активність», охарактеризовано структурні
компоненти й рівні пізнавальної
активності. Розглянуто проблему
формування пізнавальної активності дітей
дошкільного та молодшого шкільного віку
як важливого чинника успішного навчання
та розвитку особистості. Висвітлено
взаємозв’язок між пізнавальною
активністю, мотивами, потребами,
інтересами та самостійністю дитини.
Проаналізовано вікові особливості
розвитку пізнавальної активності,
акцентовано увагу на педагогічних умовах
її формування в освітньому процесі.
Представлено типи й форми пізнавальної
активності, а також їхній прояв у
навчальній діяльності. Матеріали статті
можуть бути корисними для науковців,
педагогів і практиків у сфері дошкільної та
початкової освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com
Date Deposited: 29 Sep 2025 00:06
Last Modified: 29 Sep 2025 00:06
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14381

Actions (login required)

View Item
View Item