Гузь, Володимир (2025) Теоретичні засади проблеми пізнавальної активності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (34)). pp. 71-78.
![3408-Текст статті-8834-1-10-20250829.pdf [thumbnail of 3408-Текст статті-8834-1-10-20250829.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
3408-Текст статті-8834-1-10-20250829.pdf - Published Version
Download (263kB)
Abstract
Статтю присвячено дослідженню
теоретичних засад проблеми пізнавальної
активності дітей дошкільного і молодшого
шкільного віку. У науковій роботі
проведено аналіз теоретико
методологічних підходів до визначення
понять «активність», «діяльність»,
«пізнавальна діяльність», «пізнавальна
активність», охарактеризовано структурні
компоненти й рівні пізнавальної
активності. Розглянуто проблему
формування пізнавальної активності дітей
дошкільного та молодшого шкільного віку
як важливого чинника успішного навчання
та розвитку особистості. Висвітлено
взаємозв’язок між пізнавальною
активністю, мотивами, потребами,
інтересами та самостійністю дитини.
Проаналізовано вікові особливості
розвитку пізнавальної активності,
акцентовано увагу на педагогічних умовах
її формування в освітньому процесі.
Представлено типи й форми пізнавальної
активності, а також їхній прояв у
навчальній діяльності. Матеріали статті
можуть бути корисними для науковців,
педагогів і практиків у сфері дошкільної та
початкової освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 29 Sep 2025 00:06 |
Last Modified: | 29 Sep 2025 00:06 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14381 |