Барбашова, Ірина (2025) Особливості застосування мультимедійних презентацій в початковій школі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (34)). pp. 107-112. ISSN 2219-5203
![Барбашова.pdf [thumbnail of Барбашова.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Барбашова.pdf
Download (245kB)
Abstract
У статті схарактеризованомультимедійну презентацію яккомплекс послідовних, логічнопобудованих слайдів (сторінок) зтекстом, малюнками, таблицями,схемами, фото, відео-тааудіофрагментами, анімацією та 3D-графікою. Доведено, що застосуваннямультимедійних презентацій восвітньому процесі початкової школисприяє формуванню в учнів уміньорієнтуватися в потоках інформації тапрацювати з нею; активізації суб’єктноїпозиції учнів у навчально-пізнавальноїдіяльності; підвищенню естетичногорівня проведення уроків і навчальнихзанять; реалізації в навчаннііндивідуального підходу. Технічнийінструментарій створення презентаційзакладають вибір відповідних онлайн-серверів та електронних ресурсів,дотримання вимог щодо дизайну,правил подання інформації.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 29 Sep 2025 00:00 |
Last Modified: | 29 Sep 2025 00:00 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14345 |