Саєнко, Юлія and Сухомлінова, Анастасія and Сухомлінова, Юлія (2024) Діти в епоху штучного інтелекту: як підготувати дітей до цифрового майбутнього. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (33)). pp. 154-159. ISSN 2219-5203
![3321-Текст статті-8492-1-10-20250423.pdf [thumbnail of 3321-Текст статті-8492-1-10-20250423.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
3321-Текст статті-8492-1-10-20250423.pdf
Download (253kB)
Abstract
У статті розглянуто можливості використання штучного
інтелекту (ШІ) в освітньому процесі, особливо при роботі з
молодшими школярами, які лише починають опановувати
базові академічні та соціальні навички. Висвітлено переваги
адаптивного навчання, що дозволяє підлаштовувати
завдання під індивідуальні потреби учнів, зокрема змінювати
рівень складності або тип вправ залежно від результатів і
темпу засвоєння матеріалу. Описано роль інтерактивних ігор
на базі ШІ, які сприяють розвитку когнітивних, емоційних і
соціальних навичок, адже система забезпечує постійний
зворотний зв’язок і здатна миттєво адаптувати сценарії гри
під потреби учня. Наведено приклади освітніх платформ,
таких як Lingokids, Osmo та Code.org, які використовують
адаптивні алгоритми для персоналізації навчання,
аналізуючи дії та відповіді дитини, визначаючи оптимальний
рівень складності і пропонуючи відповідні завдання.
Визначено, що впровадження ШІ сприяє підвищенню
мотивації й залученості учнів та готує їх до викликів
цифрового майбутнього, формуючи цифрову грамотність,
критичне мислення і вміння працювати з інноваційними
технологіями.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 13 Jul 2025 21:21 |
Last Modified: | 13 Jul 2025 21:21 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14214 |