Кожевникова, Алла and Тихонова, Ольга (2025) Роль здоров’язбережувальних технологій та соціально-емоційної культури в процесі розвитку особистості учня. Соціально-емоційна культура учасників і учасниць освітнього процесу : збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції, 4 червня 2025 р.. pp. 18-20.
![КожевниковаА.ВТихоноваО.С.pdf [thumbnail of КожевниковаА.ВТихоноваО.С.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
КожевниковаА.ВТихоноваО.С.pdf
Download (832kB)
Abstract
Збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції
18
2. Вибрані матеріали міжнародної програми з формування м’яких навичок СЕЕ-
навчання / за заг. ред. О. Елькіна, О. Масалітіної, Я. Фюрста. Харків: Дім реклами,
2019. Спеціально для П’ятої національної (не)конференції для шкільних педагогів
EdCamp Ukraine 2019. URL: https://is.gd/ZVAcoL (дата звернення: 29.04.2025).
3. Звіт Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD)
https://www.oecd.org/education/beyond-academic-learning-92a11084-en.htm (дата
звернення: 29.04.2025).
4. CASEL. (2020). Core SEL Competencies. Collaborative for Academic, Social, and
Emotional Learning. https://casel.org/what-is-sel/ (дата звернення: 29.04.2025).
5. Durlak, J. A., Weissberg, R. P., Dymnicki, A. B., Taylor, R. D., & Schellinger, K. B.
(2011). The impact of enhancing students’ social and emotional learning: A meta‐analysis
of school‐based universal interventions. Child Development, 82 (1), 405–432.
https://doi.org/10.1111/j.1467-8624.2010.01564.x (дата звернення: 29.04.2025).
6. UNESCO «Education for Sustainable Development: A Roadmap»
https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000374802 (дата звернення: 29.04.2025).
7. Yang C., Chan M.-K., Ma T.-L. School-wide social emotional learning (SEL) and bullying
victimization: Moderating role of school climate in elementary, middle, and high schools.
Journal of School Psychology. 2020;82:49–69.
8. Zins, J. E., Weissberg, R. P., Wang, M. C., & Walberg, H. J. (2004). Building academic
success on social and emotional learning: What does the research say? Teachers College
Press. URL: https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=2159290
(дата звернення: 29.04.2025).
РОЛЬ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ТА СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ
ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ
Алла КОЖЕВНИКОВА, доцентка
кафедри освітології та педагогіки мистецтва
Мелітопольського державного педагогічного університету
імені Богдана Хмельницького, Україна
Ольга ТИХОНОВА, здобувачка
другого (магістерського) рівня вищої освіти,
М714-сп групи, спеціальність 011 Освітні,
педагогічні науки, ОП «Педагогіка вищої школи»
Мелітопольського державного педагогічного університету
імені Богдана Хмельницького, Україна
В Україні із-за повномаштабного вторгнення російської федерації, ставлення
до здоров’я та психологічного благополуччя стає дедалі актуальнішим, а питання
здоров’язбережувальних технологій та соціально-емоційної культури набуває
особливого значення. В освітньому процесі формування особистості учня залежить не
лише від академічних знань, а й від здатності адаптуватися до змін, підтримувати
психоемоційний баланс та зберігати фізичне здоров’я.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва |
Depositing User: | Алла Власівна КОЖЕВНИКОВА |
Date Deposited: | 13 Jul 2025 21:29 |
Last Modified: | 13 Jul 2025 21:29 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14204 |