Кожевникова, Алла (2025) Соціально-емоційна культура як ключовий компонент соціально-емоційного навчання особистості майбутнього педагога в умовах війни. Соціально-емоційна культура як ключовий компонент соціально-емоційного навчання особистості майбутнього педагога в умовах війни. pp. 20-21.
![КожевниковаА.В.pdf [thumbnail of КожевниковаА.В.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
КожевниковаА.В.pdf
Download (833kB)
Abstract
Соціально-емоційна культура педагога є ключовим компонентом цього процесу,
бо саме вона сприяє ефективній комунікації, розвитку емпатії та формуванню стійкості
до стресу. В умовах війни ця культура набуває ще більшої ваги: педагоги повинні не
лише навчати, а й бути опорою для своїх учнів, допомагати їм справлятися
з труднощами та знаходити мотивацію до навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва |
Depositing User: | Алла Власівна КОЖЕВНИКОВА |
Date Deposited: | 13 Jul 2025 21:30 |
Last Modified: | 13 Jul 2025 21:30 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14203 |