Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль асистента вчителя в інклюзивному класі: практичні аспекти та міжнародний досвід

Шершньова, О. В. (2025) Роль асистента вчителя в інклюзивному класі: практичні аспекти та міжнародний досвід. Інновації в початковій і спеціальній освіті: досягнення та перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Черкаси, 14 травня 2025 року). pp. 232-234.

[thumbnail of Збірник матеріалів конференції 14.05.2025_removed.pdf] Text
Збірник матеріалів конференції 14.05.2025_removed.pdf - Published Version

Download (612kB)

Abstract

Інклюзивна освіта є одним із головних напрямів модернізації освітніх систем у всьому світі. Вона спрямована на створення рівних можливостей для навчання дітей із різними освітніми потребами, зокрема, тих, які мають особливі освітні потреби (далі – ООП). Однією з ключових фігур, що забезпечують ефективність інклюзивного навчання, є асистент учителя. Його завдання полягає в підтримці як учнів, так і педагогів, сприяючи адаптації дітей з ООП у класному середовищі.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com
Date Deposited: 03 Jul 2025 20:59
Last Modified: 03 Jul 2025 20:59
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14201

Actions (login required)

View Item
View Item