Шершньова, О. В. (2025) Роль асистента вчителя в інклюзивному класі: практичні аспекти та міжнародний досвід. Інновації в початковій і спеціальній освіті: досягнення та перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Черкаси, 14 травня 2025 року). pp. 232-234.
![Збірник матеріалів конференції 14.05.2025_removed.pdf [thumbnail of Збірник матеріалів конференції 14.05.2025_removed.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Збірник матеріалів конференції 14.05.2025_removed.pdf - Published Version
Download (612kB)
Abstract
Інклюзивна освіта є одним із головних напрямів модернізації освітніх систем у всьому світі. Вона спрямована на створення рівних можливостей для навчання дітей із різними освітніми потребами, зокрема, тих, які мають особливі освітні потреби (далі – ООП). Однією з ключових фігур, що забезпечують ефективність інклюзивного навчання, є асистент учителя. Його завдання полягає в підтримці як учнів, так і педагогів, сприяючи адаптації дітей з ООП у класному середовищі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 03 Jul 2025 20:59 |
Last Modified: | 03 Jul 2025 20:59 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14201 |