Федюніна, О. І. (2024) Вплив телевізійної реклами на соціалізацію дітей у шкільному віці: аналіз та перспективи. Актуальні проблеми розвитку педагогічної освіти: інновації, виклики, перспективи: збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 15 березня 2024 року. pp. 216-218.
![9.pdf [thumbnail of 9.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
9.pdf
Download (967kB)
Abstract
Сучасне життя неможливо уявити без присутності реклами, яка стала
необхідним атрибутом нашого існування. Вона проникає у всі сфери
суспільства, впливаючи не лише на економічні відносини, але й на соціальну
поведінку, психологічний комфорт та ціннісний вибір.
На сьогоднішній день все більше батьків бентежить питання впливу
реклами на розвиток їхніх дітей. Діти багато часу проводять біля телевізора, як
у присутності батьків, так і за їх відсутності. Чим більше діти дивляться
телевізор, тим менше в них розвинуте творче мислення, оскільки телебачення
надає готові, легко інтерпретовані образи. Перегляд телепередач (і реклами,
зокрема) заміщає соціально бажані види діяльності (читання, підготовка
домашнього завдання чи заняття спортом). Чим більше часу дитина проводить
біля телевізора, тим менше часу вона приділяє читанню книг.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра української філології та зарубіжної літератури |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 30 Jun 2025 13:58 |
Last Modified: | 30 Jun 2025 13:58 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14177 |