Шершньова, Олена (2023) Роль тьюторства в Україні в умовах російської збройної агресії. Кращі практики розбудови європейських студій в умовах російської збройної агресії: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 20-21 жовтня 2023 р.). pp. 102-105. ISSN ISSN 2708-0205 (online)
![Київ 2023 _removed.pdf [thumbnail of Київ 2023 _removed.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Київ 2023 _removed.pdf - Published Version
Download (319kB)
Abstract
Повномасштабна військова агресія рф проти України, принесла масштабні руйнування, вимушене внутрішнє переміщення учасників освітнього процесу, їх виїзд за кордон, знищення українських освітян на тимчасово окупованих територіях, навчання в умовах блекауту та колосальний психологічний тиск.
Сьогодні освітній процес у нашій країні відбувається під звуки сирен, часто під звуки обстрілів. Дехто взагалі втратив можливість навчатися. Сьогодні перед Україною постає безліч викликів, які необхідно подолати. Зокрема, потрібно створити умови для здобуття освіти в умовах війни та вимушеної міграції.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 20 Jun 2025 21:05 |
Last Modified: | 20 Jun 2025 21:05 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14164 |