Багрій, Тетяна (2024) Фахові компетентності майбутнього педагога-музиканта: сутність, зміст, структура (диригентсько–хоровий аспект). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (32)). pp. 159-164. ISSN 2219-5203
![фахові кометентності 2024.pdf [thumbnail of фахові кометентності 2024.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
фахові кометентності 2024.pdf
Download (247kB)
Abstract
У статті актуалізовано проблему підготовки майбутнього педагога-музиканта. Зосереджено увагу на диригуванні, як одному із найбільш складних і специфічних видів професійної діяльності майбутнього фахівця. Виокремлено особливості фахової компетентності майбутнього педагога-музиканта у процесі диригентсько-хорової підготовки. Наголошено, що фахова компетентність постає як інтегративна якість, яка охоплює музично-теоретичні знання і комплекс, умінь та навичок практичної роботи з хоровим колективом
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва |
Depositing User: | Тетяна Олексіївна ПІДВАРКО |
Date Deposited: | 09 Jun 2025 19:21 |
Last Modified: | 09 Jun 2025 19:21 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14143 |