Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Фахові компетентності майбутнього педагога-музиканта: сутність, зміст, структура (диригентсько–хоровий аспект)

Багрій, Тетяна (2024) Фахові компетентності майбутнього педагога-музиканта: сутність, зміст, структура (диригентсько–хоровий аспект). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (32)). pp. 159-164. ISSN 2219-5203

[thumbnail of фахові кометентності 2024.pdf] Text
фахові кометентності 2024.pdf

Download (247kB)

Abstract

У статті актуалізовано проблему підготовки майбутнього педагога-музиканта. Зосереджено увагу на диригуванні, як одному із найбільш складних і специфічних видів професійної діяльності майбутнього фахівця. Виокремлено особливості фахової компетентності майбутнього педагога-музиканта у процесі диригентсько-хорової підготовки. Наголошено, що фахова компетентність постає як інтегративна якість, яка охоплює музично-теоретичні знання і комплекс, умінь та навичок практичної роботи з хоровим колективом

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра освітології та педагогіки мистецтва
Depositing User: Тетяна Олексіївна ПІДВАРКО
Date Deposited: 09 Jun 2025 19:21
Last Modified: 09 Jun 2025 19:21
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14143

Actions (login required)

View Item
View Item