Багрій, Тетяна (2023) Мотиваційий аспект музично-виконавської підготовки майбутнього педагога-музиканта. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (31)). pp. 109-113. ISSN 2219-5203
![мотивац. аспект 2023.pdf [thumbnail of мотивац. аспект 2023.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
мотивац. аспект 2023.pdf
Download (233kB)
Abstract
У статті розглянуто питання саморозвитку майбутнього педагога-музиканта. Визначено суть понять самостійність, саморозвиток, мотивація як необхідних якостей в професійній підготовці педагога-музиканта.
Актуалізовано проблему підвищення мотивації в саморозвитку студента та досягненні високих результатів навчання. Висвітлено роль викладача в організації самостійної роботи студентів. Акцентовано увагу на врахуванні індивідуальних особливостей кожного студента у зв’язку з різним рівнем довузівської підготовки та на важливості розкриття професійного потенціалу особистості для її подальшого самовдосконалення.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Тетяна Олексіївна ПІДВАРКО |
Date Deposited: | 13 Jun 2025 15:46 |
Last Modified: | 13 Jun 2025 15:48 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14142 |