Шершньова, Олена (2024) Робота тьютора в навчальному процесі: перспективи та розвиток у порівнянні з країнами ЄС. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (33)). pp. 107-113. ISSN 2219-5203
![Шершньова.pdf [thumbnail of Шершньова.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Шершньова.pdf
Download (265kB)
Abstract
Статтю присвячено аналізу роботи тьютора внавчальному процесі в умовах російської агресії протиУкраїни. Розглянуто роль тьюторської підтримки узабезпеченні безперервності освіти під час воєнних дій,зокрема в умовах дистанційного та змішаного навчання.Проаналізовано психологічні, соціальні та освітні виклики,з якими стикаються учні та студенти в умовах війни, атакож методи, які застосовують тьютори для підтримкиемоційного стану учнів, адаптації до нових умов таподолання освітніх прогалин. Окрему увагу приділеновикористанню цифрових технологій, що дозволяютьзабезпечувати ефективну тьюторську підтримку навіть укризових ситуаціях. Зроблено висновки про необхідністьпідвищення кваліфікації тьюторів для роботи в умовахвійни та поствоєнної відбудови освітньої системи України.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 13 Jun 2025 15:51 |
Last Modified: | 13 Jun 2025 15:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14131 |