Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Вимоги нормативних документів про зміст початкової освітищодо сенсорного розвитку молодших школярів

Барбашова, Ірина (2024) Вимоги нормативних документів про зміст початкової освітищодо сенсорного розвитку молодших школярів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (33)). pp. 165-170. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Барбашова.pdf] Text
Барбашова.pdf

Download (253kB)

Abstract

У статті проаналізовано вимогиДержавного стандарту початковоїосвіти й типових освітніх програм щодосенсорного розвитку молодшихшколярів. У цих документах розвитоксенсорної сфери дитячої особистостіяк самостійне завдання невиокремлено, проте це завдання єскладником загальної мети навчаннябагатьох освітніх галузей: мовно-літературна освітня галузь маєзначний ресурс для розвиткуфонематичних чуттів; математичнаосвітня галузь містить вимоги щодорозвитку просторового зоровогосприймання; природнича татехнологічна освітні галузівідображають ресурс розвиткудотикових чуттів – фізико-механічних іпросторових; зміст мистецькоїосвітньої галузі спрямовує навдосконалення колірної зорової тамузичної слухової перцепції

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com
Date Deposited: 13 Jun 2025 15:53
Last Modified: 13 Jun 2025 15:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14128

Actions (login required)

View Item
View Item