Барбашова, Ірина (2024) Вимоги нормативних документів про зміст початкової освітищодо сенсорного розвитку молодших школярів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (33)). pp. 165-170. ISSN 2219-5203
![Барбашова.pdf [thumbnail of Барбашова.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Барбашова.pdf
Download (253kB)
Abstract
У статті проаналізовано вимогиДержавного стандарту початковоїосвіти й типових освітніх програм щодосенсорного розвитку молодшихшколярів. У цих документах розвитоксенсорної сфери дитячої особистостіяк самостійне завдання невиокремлено, проте це завдання єскладником загальної мети навчаннябагатьох освітніх галузей: мовно-літературна освітня галузь маєзначний ресурс для розвиткуфонематичних чуттів; математичнаосвітня галузь містить вимоги щодорозвитку просторового зоровогосприймання; природнича татехнологічна освітні галузівідображають ресурс розвиткудотикових чуттів – фізико-механічних іпросторових; зміст мистецькоїосвітньої галузі спрямовує навдосконалення колірної зорової тамузичної слухової перцепції
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 13 Jun 2025 15:53 |
Last Modified: | 13 Jun 2025 15:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14128 |