Самойленко, Олексій and Савчук, Світлана and Канарова, Ольга (2022) Фактори впливу на дистанційне навчання студентів закладів вищої та передвищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук, 3 (55). pp. 186-191. ISSN 2308-4863
![title (2)_merged.pdf [thumbnail of title (2)_merged.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
title (2)_merged.pdf
Download (900kB)
Abstract
Сучасні освітні стан
дарти орієнтують на перехід від навчання як про
цесу, в якому студент є об'єктом впливу викладача,
до навчання, де студент стає активним суб'єктом з
правом самостійного вибору умов та засобів ово
лодіння необхідними компетентностями, а викла
дач виконує роль партнера в комунікації зі студен
тами. Дистанційне навчання (Distance Learning,
Distance Education) – це така форма організації
освітнього процесу, основою якої є самостійна
робота студента. Це дає змогу навчатися у зруч
ний для людини час та у віддаленому від викла
дача місці (тому дистанційне).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Date Deposited: | 13 Jun 2025 13:57 |
Last Modified: | 13 Jun 2025 13:57 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14110 |