Дубяга, Світлана and Чумаченко, Олександра (2024) Гейміфікація як засіб навчання мови й мовлення молодших школярів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (33 (2)). pp. 121-125. ISSN 2219-5203
![Дубяга.pdf [thumbnail of Дубяга.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Дубяга.pdf
Download (249kB)
Abstract
У статті розглянуто гейміфікацію як ефективний
педагогічний засіб для розвитку мовленнєвих і
комунікативних навичок у дітей молодшого шкільного віку.
Увага акцентується на перевагах інтеграції ігрових
елементів у навчальний процес, зокрема на стимулюванні
інтересу й активності учнів під час вивчення української
мови. Проаналізовано основні складові гейміфікації,
включаючи бали, рівні, систему досягнень, змагання та
заохочувальні нагороди, які позитивно впливають на
навчальну мотивацію та дозволяють учням досягати
високих результатів у засвоєнні нових мовленнєвих
конструкцій і правил. Особливу увагу приділено
психологічним аспектам використання гейміфікації,
зокрема підвищенню впевненості в собі, розвитку
критичного мислення та командної роботи. Крім того,
представлено практичні рекомендації для вчителів щодо
впровадження гейміфікації на уроках мови, включаючи
приклади вправ та завдань, які сприяють закріпленню
мовних знань та формуванню навичок спілкування.
Підкреслено, що гейміфікація не лише полегшує засвоєння
матеріалу, а й сприяє емоційному залученню учнів,
підтримує їх інтерес до навчання та поліпшує загальну
атмосферу уроків.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com |
Date Deposited: | 09 May 2025 18:44 |
Last Modified: | 09 May 2025 18:44 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/14095 |