Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання цифрових платформ для підвищення якості професійної освіти

Геревенко, Андрій Михайлович and Ільїна, Тетяна Володимирівна and Ібрагімова, Людмила Анатоліївна (2024) Використання цифрових платформ для підвищення якості професійної освіти. Академічні візії (31). ISSN 2786-586Х

[thumbnail of 11442893] Text
11442893

Download (164kB)

Abstract

Інтеграція цифрових платформ у професійну освіту стає все більш актуальною в контексті швидкого технологічного прогресу та змін у вимогах ринку праці. Метою цієї статті є дослідження того, як цифрові платформи можуть підвищити якість професійної освіти, забезпечуючи гнучкий, доступний та індивідуальний навчальний досвід. На основі всебічного огляду поточної наукової літератури та конкретних прикладів у статті досліджуються переваги та виклики, пов'язані з впровадженням цифрових платформ у закладах професійної освіти. Результати цього дослідження показують, що цифрові платформи мають низку значних переваг. Вони полегшують доступ до широкого спектру ресурсів і навчальних матеріалів, дозволяючи студентам працювати з контентом у власному темпі та відповідно до їхніх індивідуальних стилів навчання. Цифрові платформи підтримують інтерактивне та колективне навчання за допомогою таких інструментів, як дискусійні форуми, відеоконференції та зворотній зв'язок у реальному часі, що може покращити освітній процес та підвищити результати навчання. До того ж, ці платформи часто містять аналітичні функції, які дозволяють викладачам відстежувати прогрес студентів і адаптувати навчання до конкретних потреб кожного студента. Незважаючи на ці переваги, у цій статті також визначаються виклики, які необхідно вирішити, щоб повністю реалізувати потенціал цифрових платформ у професійній освіті. Такі питання, як цифрова грамотність, цифровий розрив і потреба в ефективному навчанні для викладачів, є найважливішими аспектами. Інтеграція цифрових платформ вимагає значних інвестицій в інфраструктуру та постійної підтримки для забезпечення їхньої стійкості та ефективності. Висновки, зроблені в результаті цього дослідження, вказують на те, що хоча цифрові платформи мають потенціал для значного підвищення якості професійної освіти, їхнє успішне впровадження залежить від вирішення пов'язаних із цим викликів. Важливо розробити комплексні стратегії, які включають співпрацю із стейкхолдерами, інвестиції в технології та навчання, а також постійне оцінювання та вдосконалення ініціатив у сфері цифрового навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 16 Feb 2025 21:58
Last Modified: 16 Feb 2025 21:58
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13961

Actions (login required)

View Item
View Item