Прийма, Сергій (2014) Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів: матер. всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 119-130.
This is the latest version of this item.
Text
24_распознан.pdf
Download (398kB)
24_распознан.pdf
Download (398kB)
Abstract
на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства найбільш адекватною стратегією реалізації ідей і принципів людиномірності є відкрита освіта. Показано, що саме відкрита освіта найбільш повно враховує таку характеристику інформаційного суспільства як відкритість, що проявляється у відкритості світу, відкритості самої людини, відкритості процесів пізнання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 11 Sep 2017 12:42 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1396 |
Available Versions of this Item
-
Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. (deposited 03 Feb 2017 08:06)
- Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. (deposited 11 Sep 2017 12:42) [Currently Displayed]