Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Наочність як засіб підвищення пізнавальної активності дошкільників із порушеннями слуху

Дьоміна, Владислава and Дубяга, Світлана (2023) Наочність як засіб підвищення пізнавальної активності дошкільників із порушеннями слуху. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2 (31)). pp. 77-83. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Педагогика_31.pdf] Text
Педагогика_31.pdf

Download (315kB)

Abstract

У статті розкрито роль наочності у процесі засвоєння знань
дошкільниками з порушеннями слуху, запропоновано основні
етапи формування пізнавальної активності дітей дошкільного
віку з порушенням слуху наочними засобами,
охарактеризовано їхню мету. Також представлено три освітні
напрями та їхні завдання, актуалізовано використання
наочних засобів навчання на заняттях відповідних освітніх
напрямів. Також автором статті запропоновано оцінку
ефективності методики формування пізнавальної активності
дітей дошкільного віку з порушенням слуху наочними
засобами навчання.
Період дошкільного дитинства є періодом подальшого
інтенсивного сенсорного розвитку – вдосконалення його
орієнтування у зовнішніх якостях та відношеннях предметів і
явищ, у просторі та в часі, оволодівання новими діями
сприймання, які дозволяють більш повно осягати навколишній
світ. Все це необхідно враховувати у процесі навчання
нечуючих та слабочуючих дітей, слід широко застосовувати
наочний матеріал та вміти добирати його відповідно до
особливостей зорового сприймання дітей цієї категорії. У
навчанні дошкільників із порушеннями слуху
використовуються спеціальні види наочності і способи подачі
матеріалу, які практично опредмечують всю інформацію, що
передається. Використання наочності на заняттях має велике
значення для підвищення пізнавальної активності та якості
засвоєння дітьми дошкільного віку з порушеннями слуху
навчальної інформації.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com
Date Deposited: 16 Feb 2025 21:52
Last Modified: 16 Feb 2025 21:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13931

Actions (login required)

View Item
View Item