Прийма, Сергій (2011) Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи. Вища освіта України, 1 (3). pp. 408-417.
This is the latest version of this item.
7_распознан.pdf
Download (5MB)
Abstract
Актуальність статті обумовлена нагальними потребами розуміння принципів проектування і і функціонування систем відкритої освіти дорослих з метою вибору моделі їх реалізації. У публікації виконано аналіз систем "відкритої" та "закритої" освіти, показано їх принципові відмінності. На прикладі двої OpenCourseWare та Connexions - проектів відкритої освіти розкрито характерні особливості існуючих на сьогодні підходів до надання вільного доступу до освітніх ресурсів. Зроблено висновок про те, що вказані проекти є не просто різними прикладами організації вільного доступудо освітніх ресурсів, а етапами еволюційного розвитку моделей відкритої освіти, що базується на панівних на сьогодні в мережі Інтернет Web 1.0 і Web 2.0. Показано перспективи проектів відкритої освіти, що побудовані за Web 3.0.
Ключові слова: освіта дорослих, відкриті освітні ресурси, відкрита освіта дорослих, моделі відкритої освіти дорослих.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Users 42 not found. |
| Date Deposited: | 11 Sep 2017 11:14 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1385 |
Available Versions of this Item
-
Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи. (deposited 25 May 2017 08:03)
- Моделі відкритої освіти дорослих: сучасний стан та перспективи. (deposited 11 Sep 2017 11:14) [Currently Displayed]




