Прийма, Сергій (2008) Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті Болонського процесу. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Серія. Педагогічні науки: реалії та перспективи: зб. наук. пр. (11). pp. 219-226.
This is the latest version of this item.
![5_распознан.pdf [thumbnail of 5_распознан.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
5_распознан.pdf
Download (2MB)
Abstract
У публікації виконано аналіз проблеми підвищення якості освіти через призму процесу впровадження компетентнісно зорієнтованого підходу до розробки стандартів професійної підготовки сучасного фахівця.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 11 Sep 2017 07:59 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1383 |
Available Versions of this Item
-
Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті болонського процесу. (deposited 02 Feb 2017 07:14)
- Якість результатів навчання як основний критерій якості освіти у контексті Болонського процесу. (deposited 11 Sep 2017 07:59) [Currently Displayed]