Свириденко, Ганна Василівна (2024) Дискалькулія учнів початкових класів з порушеннями мовлення як психолого-педагогічна проблема. Inclusion and Diversity (3). pp. 72-76.
Svyrydenko Hanna.pdf
Download (334kB)
Abstract
У статті обгрунтовано психолого-педагогічний підхід до визначення проблеми дискалькулії в учнів початкових класів
з порушеннями мовлення. Визначено, що вивчення феномену дискалькулії в теоретико-методичному плані має велике значення.
Встановлено, що дискалькулія, як специфічне порушення розвитку шкільних навичок є проблемою, пов’язаною зі значними труднощами учнів в процесі вивчення математичної галузі знань. В статті розкриті теоретичні аспекти дискалькулії, наве�дені класифікація, механізми та симптоматика порушення. Світовий та вітчизняний досвід доводить, що мовленнєві пору�шення в учнів не можуть не відобразитися на оволодінні математичними уміннями і навичками. Тому своєчасна логопедична робота з корекції та профілактики дискалькулії у молодшому шкільному віці дає більш успішний результат. Обгрунтовано особливості застосування під час корекційної роботи словесних, наочних та практичних методів. У статті запропоновано педагогічні умови, що мають забезпечити ефективність психолого-педагогічного процесу корекції математичних порушень.
Зроблено висновок, що профілактика, рання діагностика та корекція дискалькулії в учнів початкових класів має велике тео�ретичне і практичне значення, тому що успішне оволодіння рахунком та обчислювальними операціями є однією з необхідних
умов шкільної успішності
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 06 Jun 2024 21:50 |
Last Modified: | 06 Jun 2024 21:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13716 |