Подибайло, Юрій Юрійович (2023) Дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" на тему "Вдосконалення рухових здібностей здобувачів середньої освіти старших класів у процесі занять футболом". Запоріжжя.
МР_Подибайло Демо(1).pdf
Download (234kB)
Abstract
Одним із найважливіших факторів залучення школярів до здорового способу життя, профілактики шкідливих звичок, підвищення рухової активності є заняття різними видами спорту, зокрема футболом.
Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання здобувачів освіти 10-11 класів.
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити методику формування рухових здібностей школярів 10–11 класів у процесі занять футболом з використанням інноваційних технологій.
Дослідження проводили протягом 2022-2023 навчального року на базі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 17» Дніпровської міської ради Дніпропетровської області. В педагогічному експерименті брали участь 30 юнаків 10–11 класів, які були розподілені на контрольну й експериментальну групи, по 15 осіб у кожній. В експериментальній групі процес фізичного виховання був побудований згідно методики формування рухових здібностей школярів 10–11 класів у процесі занять футболом з використанням інноваційних технологій. У контрольній групі всі організаційні форми занять фізичними вправами проводили за традиційною шкільною програмою «Фізична культура» (10–11 класи).
У процесі педагогічного експерименту виявлено ступінь позитивного впливу інноваційних технологій на процес навчання старшокласників футболу. За час проведення дослідження достовірно (р<0,001) покращилися показники функціонального стану школярів експериментальної групи. Так, життєва ємність легенів – на 33,2%; частота серцевих скорочень у стані спокою – на 10,8%; час максимальної затримки дихання – на 40%; частота серцевих скорочень після навантаження – на 7%. Також достовірно (р<0,05) зросли показники фізичної підготовленості юнаків: сили – на 4%; витривалості – на 1,5%; спритності – на 1,2%; швидкості – на 0,6% та 3,3%; швидкісно-силових якостей – на 1,9%. Низький рівень результатів у вправах швидкісного характеру виявився за відсутності достатнього рухового досвіду і за невеликої кількості часу на навчання школярів. Тому потрібно збільшувати кількість занять на тиждень із трьох до чотирьох разів.
Item Type: | Other |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | рухові здібності, футбол, діти старшого шкільного віку, інноваційні технології навчання, функціональні показники |
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи Q Наука > Q Наука (Загальне) R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини > RA0421 Охорона здоров'я. Гігієна. Профілактична медицина |
Divisions: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Depositing User: | Users 95 not found. |
Date Deposited: | 28 May 2024 11:51 |
Last Modified: | 28 May 2024 11:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13666 |