Луценко, Сергій Сергійович (2023) Дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" на тему "Обґрунтування потреби формування підприємницьких якостей у фахівців спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура)". Запоріжжя.
МР_Луценко С.С. Демо.pdf
Download (226kB)
Abstract
У магістерській роботі здійснено цілісний науковий аналіз
проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту в педагогічній теорії і практиці; розроблено й обґрунтувано теоретико-методологічні засади особистісно-орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у закладах
вищої освіти України у контексті підприємницької діяльності.
Обґрунтовано, що професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у ракурсі підприємницької діяльності визначається вимогами інформаційного суспільства до професійної підготовки майбутніх
фахівців фізичного виховання та спорту і їх кваліфікацією відповідно до
освітньо-кваліфікаційного рівня. Для визначення особистісної
спрямованості використано орієнтаційну анкету Бассома, яка складається з 27 пунктів-суджень, на кожен з яких можливі три варіанти відповідей, що відповідають трьом видам спрямованості особистості. Проведене ранжування рейтингу значимості підприємницьких якостей студентами-магістрами (усього 38 осіб) було порівняно з результатами такого ж
ранжування, проведеного серед підприємців та фахівців галузі фізичної культури ї спорту (12 осіб). Досліджено, що магістри 2 року навчання, на відміну від студентів 1 року, основними підприємницькими якостями визначають комунікативні, що корелює з спрямованістю особистості
(загалом до 66%), у порівнянні з вольовими якостями, які визначили студенти 1 курсу, у яких спрямованість на справу та себе, що характеризують цю спрямованість, складає 61 %. Підприємці та працівники галузі фізичної культури та спорту як основні підприємницькі якості виділяють ділові, професійні і організаторські здібності з рангом суттєво
нижчим, ніж у студентів, який дорівнює 5. Констатуємо, що результати ранжування студентів другого року навчання є більш тотожними до результатів фахівців з досвідом, хоча й не повністю співпадають з ними. Пояснюємо такі результати студентів особистісними переживаннями щодо початку майбутньої професійної діяльності та їхнім особистісним
розумінням проблем майбутньої фахової діяльності.
Item Type: | Other |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > Q Наука (Загальне) R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини > RA0421 Охорона здоров'я. Гігієна. Профілактична медицина |
Divisions: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Depositing User: | Users 95 not found. |
Date Deposited: | 25 May 2024 15:35 |
Last Modified: | 25 May 2024 15:35 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13661 |