Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Аналіз сутності поняття «Тьюторьска діяльність» у системі шкільної освіти

Осадча, Катерина (2016) Аналіз сутності поняття «Тьюторьска діяльність» у системі шкільної освіти. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 4 (55). pp. 149-153.

[thumbnail of ОсадчаКП.pdf] Text
ОсадчаКП.pdf

Download (176kB)

Abstract

У статті проаналізовано поняття «тьютор», «тьюторство», «тьюторсткий супровід». Акцентовано увагу на сучасними трансформаціями ролі педагога у системі освіти і суспільстві. Здійснено аналіз сучасних досліджень щодо визначення сутності тьюторської діяльності (діяльність тьютора). Автором виокремлено підходи до розуміння сутності поняття «тьюторська діяльність» як виховальної, індивідуалізованої, посередницької, нормувальної діяльності, кооперативної діяльності з учителем, діяльності у дистанційному навчанні. Зроблено висновок про те, що тьюторська діяльність є чітко організованою, регламентованою інструкціями сукупність дій по реалізації індивідуальних освітніх траєкторій особистості.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 02 Jun 2017 06:09
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1363

Actions (login required)

View Item
View Item