Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Сюжетно-рольові ігри з математичним змістом у корекційній роботі з учнями, що мають мовленнєві порушення

Свириденко, Г. В. (2022) Сюжетно-рольові ігри з математичним змістом у корекційній роботі з учнями, що мають мовленнєві порушення. Український психолого-педагогічний науковий збірник (26). pp. 39-42.

[thumbnail of december_2022 (1) (1).pdf] Text
december_2022 (1) (1).pdf

Download (232kB)

Abstract

У статті розглядаються основні теоретичні питання використання в позаурочний час сюжетнорольових ігор з математичним змістом як засобу корекції дискалькулії в учнів початкових класів, що
мають мовленнєві порушення. Визначено характерні особливості сюжетно-рольових ігор та особливості їх проведення в умовах інклюзії.
Ключові слова: учень, початкові класи, корекція, порушення, дискалькулія, сюжетно-рольові ігри.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 25 Jan 2024 09:06
Last Modified: 25 Jan 2024 09:06
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13431

Actions (login required)

View Item
View Item