Свириденко, Г. В. (2022) Сюжетно-рольові ігри з математичним змістом у корекційній роботі з учнями, що мають мовленнєві порушення. Український психолого-педагогічний науковий збірник (26). pp. 39-42.
Text
december_2022 (1) (1).pdf
Download (232kB)
december_2022 (1) (1).pdf
Download (232kB)
Abstract
У статті розглядаються основні теоретичні питання використання в позаурочний час сюжетнорольових ігор з математичним змістом як засобу корекції дискалькулії в учнів початкових класів, що
мають мовленнєві порушення. Визначено характерні особливості сюжетно-рольових ігор та особливості їх проведення в умовах інклюзії.
Ключові слова: учень, початкові класи, корекція, порушення, дискалькулія, сюжетно-рольові ігри.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 25 Jan 2024 09:06 |
Last Modified: | 25 Jan 2024 09:06 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13431 |