Свириденко, Г. В. (2023) Resilience: the main challenges and development of resilience competencies in the educational paradigm. Страх та невпевненість дитини як психологічні фактори дискалькулії. Other. Baltija Publishing, Riga.
![Монографія.pdf [thumbnail of Монографія.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Монографія.pdf
Download (887kB)
Abstract
У статті розглядається актуальна проблема подолання страхів та невпевненості у собі молодших школярів як психологічного чинника дискалькулії. Проаналізовано і представлено теоретичний аспект зазначеної проблеми. Автором доводиться, що дитячі страхи та невпевненість позбавляє дитину психологічного комфорту та є основною причиною хронічної неуспішності в математичній галузі. В роботі наголошується, з метою подолання страхів та невпевненості в учнів з дискалькулією, слід створити емоційно сприятливе освітнє середовище з гуманними відносинами та використанням системи завдань, що забезпечує досягнення успіху кожною дитиною. Представлена модель психолого�педагогічної роботи з метою створення умов для всебічного розвитку кожного учня в умовах інклюзивного ЗНЗ.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 25 Jan 2024 09:08 |
Last Modified: | 25 Jan 2024 09:08 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13428 |