Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Resilience: the main challenges and development of resilience competencies in the educational paradigm. Страх та невпевненість дитини як психологічні фактори дискалькулії

Свириденко, Г. В. (2023) Resilience: the main challenges and development of resilience competencies in the educational paradigm. Страх та невпевненість дитини як психологічні фактори дискалькулії. Other. Baltija Publishing, Riga.

[thumbnail of Монографія.pdf] Text
Монографія.pdf

Download (887kB)

Abstract

У статті розглядається актуальна проблема подолання страхів та невпевненості у собі молодших школярів як психологічного чинника дискалькулії. Проаналізовано і представлено теоретичний аспект зазначеної проблеми. Автором доводиться, що дитячі страхи та невпевненість позбавляє дитину психологічного комфорту та є основною причиною хронічної неуспішності в математичній галузі. В роботі наголошується, з метою подолання страхів та невпевненості в учнів з дискалькулією, слід створити емоційно сприятливе освітнє середовище з гуманними відносинами та використанням системи завдань, що забезпечує досягнення успіху кожною дитиною. Представлена модель психолого�педагогічної роботи з метою створення умов для всебічного розвитку кожного учня в умовах інклюзивного ЗНЗ.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 25 Jan 2024 09:08
Last Modified: 25 Jan 2024 09:08
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13428

Actions (login required)

View Item
View Item