Прийма, Сергій (2014) Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія "Педагогіка і психологія", 45 (2). pp. 258-267.

There is a more recent version of this item available.
32 інформаційні процеси.pdf
Download (1MB)
Abstract
Публікація містить дослідження відкритої освіти що визначається як складна нелінійна нерівноважа соціокультурна система «процесуальної» природи. Теоретично обґрунтовано доцільність використання інформаційних процесів в якості механізмів соціокультурної динаміки. Автор приходить висновку про необхідність застосування синергетико-інформаційного підходу в якості методології дослідження відкритої освіти.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Users 42 not found. |
| Date Deposited: | 24 Apr 2017 08:02 |
| Last Modified: | 24 Apr 2017 08:02 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1342 |
Available Versions of this Item
- Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. (deposited 24 Apr 2017 08:02) [Currently Displayed]




