Шевченко, Юлія and Свириденко, Ганна (2022) Розвиток емоційного інтелекту майбутніх фахівців як запорука ефективності процесу розвитку дитини. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (28). pp. 130-134. ISSN 2219-5203
![Педагогика_28-130-134.pdf [thumbnail of Педагогика_28-130-134.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Педагогика_28-130-134.pdf
Download (234kB)
Abstract
У статті розглянуто значення розвитку емоційного
інтелекту майбутніх фахівців як запоруки
ефективності процесу розвитку дитини, оскільки
сучасна освіта являє собою саме процес
спрямованого розвитку особистості в умовах її
навчання, виховання й розвитку. Зазначено, що
цілеспрямований вплив на індивіда з боку
досвідчених педагогів сприятиме його позитивній
соціалізації, результатом якої є інтеріоризація,
тобто включення соціальних (моральних) норм і
цінностей у внутрішній світ людини. Емоційний
інтелект визначається як управління та
усвідомлення власних почуттів та емоцій,
чутливість і вплив на інших, посилення власної
мотивації та збереження мотивації рівноваги й
обережне управління ними; вміння добре
регулювати свої та чужі емоції, справлятися з
ними, а також регулювати некогнітивні навички,
здібності та компетенції – це характеристики
емоційного інтелекту. Акцентовано, що розвиток
емоційного інтелекту дозволить вчителям
початкової школи створити середовище, яке
покращить їх власний емоційний стан, а також
навички емоційного інтелекту в своїх класах, коли
вони починають свою професійну діяльність.
Ключові слова: емоційний інтелект; розвиток емоційного
інтелекту; професійна підготовка майбутніх
фахівців.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 08 Dec 2023 09:48 |
Last Modified: | 08 Dec 2023 09:48 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13332 |