Наумук, Ірина (2015) Педагогічні умови розвитку медіаграмотності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету». Серія: Педагогіка., 1 (14). pp. 348-352.
![Nvmdpu_2015_1_60 (1).pdf [thumbnail of Nvmdpu_2015_1_60 (1).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Nvmdpu_2015_1_60 (1).pdf
Download (545kB)
Abstract
У статті розглянуто особливості медіаосвіти, медіакомпетентності й критичного мислення. Особливу увагу приділено умовам ефективного розвитку медіакомпетентності в процесі як професійної підготовки майбутніх вчителів, так і під час їхньої роботи в школі.
Проаналізовано погляди провідних вітчизняних і закордонних медіапедагогів на встановлення медіакомпетентності.
Визначено педагогічні умови, що сприятиму підвищенню рівня якості критичного мислення у сприйняті та споиванні медіа, створенню й ефективному використанню медіа-ресурсів, розвитку медіакомпетентності в студентів університету.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 13 Mar 2017 11:46 |
Last Modified: | 07 Oct 2020 12:19 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1333 |